"We can not achieve our wildest dreams by remaining who we are"
Al heel lang speelde het idee door mijn hoofd om een blog te beginnen van mijn reisavonturen.
Reizen is een grote passie van mij en ik neem mijn herinneringen graag mee met me terug door ze vast te leggen op foto of film.

Als moeder van 3 en een hond in een niet standaard gezin vol humor en gekkigheid, maak je altijd wel wat mee.

Naast reizen, zijn we gek op cultuur en kunst en de wilde avonturen van onze hond Lola (My name is Lola).

Dus voor diegene die er al zolang naar verlangd hebben om mijn avonturen (en ook die van Lola) te lezen en foto's te zien: "A sparkle of Dani's world". Love Danielle

donderdag 3 augustus 2017

Mijn naam is Lola en ….. Gelukkig zijn moet je durven.


Op een avond, hier in het heerlijke Spanje,  ben ik meegereden naar het prachtige plaatsje Altafulla.
We waren op zoek naar het strand, maar dat konden we niet vinden. We zijn daarom in een woonwijk gestopt, zodat ik toch even mijn benen kon strekken.


Ik stapte de auto uit en schrok van de hond die opeens voor mij stond. Ik zei tegen hem in blaftaal: “jeetje zeg die zag ik niet aankomen”.  Hij moest lachen, blafte en liep verder met zijn baas. Je moet weten het was donker en dan ben ik altijd was waakser.  Meer honden in de buurt hadden ons gesprek gehoord en wilden meepraten….ik dacht dat ik hard kon blaffen!! Nou ik kan je vertellen ik ben er niks bij. Toen we al ver op de boulevard waren, hoorde ik ze nog met elkaar mopperen dat ik ze niet even gedag had gezegd.




Tijdens deze vakantietrip met mijn huisgenoten maak ik vele nieuwe dingen mee en doe ik allemaal dingen die nieuw voor mij zijn. Soms vind ik dat heel spannend en soms word ik er heel blij van. In ieder geval kom ik erachter dat ik veel meer kan en durf dan ik zelf dacht. Mijn zelfvertrouwen groeit en ik krijg steeds meer vertrouwen in de wereld om mij heen. Ik heb het onwijs naar mijn zin met mijn huisgenoten. Zoals jullie misschien al weten ben ik 4 maanden geleden geadopteerd door mijn huisgenoten en daarvoor was het leven niet zo liefdevol voor mij. Maar wat toen was was toen en wat nu is is nu. En nu is leuk….Ik loop zelfs over muurtjes.


Kasteel van Altafulla.
Volgende keer zal ik jullie vertellen over mijn bezoek aan Altafulla bij daglicht.
Ben je al nieuwsgierig naar wat ik daar allemaal gezien heb?

Love Danielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten