"We can not achieve our wildest dreams by remaining who we are"
Al heel lang speelde het idee door mijn hoofd om een blog te beginnen van mijn reisavonturen.
Reizen is een grote passie van mij en ik neem mijn herinneringen graag mee met me terug door ze vast te leggen op foto of film.

Als moeder van 3 en een hond in een niet standaard gezin vol humor en gekkigheid, maak je altijd wel wat mee.

Naast reizen, zijn we gek op cultuur en kunst en de wilde avonturen van onze hond Lola (My name is Lola).

Dus voor diegene die er al zolang naar verlangd hebben om mijn avonturen (en ook die van Lola) te lezen en foto's te zien: "A sparkle of Dani's world". Love Danielle

dinsdag 4 juli 2017

"MY BEST FRIEND IS BETTER THAN YOURS"

Weten jullie nog wie ik ben?...Mijn naam is Lola :)

Mijn vriend Sam kwam gisteren gezellig met mij spelen en dat vond ik wel heel gezellig.
Ik weet dat ik dan voorzichtig moet zijn en goed op hem moet letten. Maar weet je wat....mijn vriend Sam vindt het ook leuk dat ik er ben, ook al snapt hij nog niet dat ik met de bal wil spelen en er achteraan wil rennen.  Ik vind Sam lief :) en Sam vindt mij lief....dus letten we goed op elkaar zoals echte vrienden dat doen .


's Middags moet ik altijd even de hort op om mijn energie kwijt te raken en gelukkig wilde mijn vriend Sam met me mee. We kwamen mijn vrienden tegen en we hebben ons heerlijk vermaakt. Gespeeld, geravot en tikkertje gespeelt.....Sam vond het ook geweldig en heeft veel gelachen om onze kunsten.

Die moddersloot was ook heerlijk...Ik snap echt niet waarom mijn baas me dan zo vindt stinken!!


Na de wandeling was mijn vriend Sam een beetje moe, dat begrijp ik wel......daar ben je vrienden voor. 
Ik ben toen maar in mijn eentje gaan schatgraven in de tuin.


Love Danielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten