"We can not achieve our wildest dreams by remaining who we are"
Al heel lang speelde het idee door mijn hoofd om een blog te beginnen van mijn reisavonturen.
Reizen is een grote passie van mij en ik neem mijn herinneringen graag mee met me terug door ze vast te leggen op foto of film.

Als moeder van 3 en een hond in een niet standaard gezin vol humor en gekkigheid, maak je altijd wel wat mee.

Naast reizen, zijn we gek op cultuur en kunst en de wilde avonturen van onze hond Lola (My name is Lola).

Dus voor diegene die er al zolang naar verlangd hebben om mijn avonturen (en ook die van Lola) te lezen en foto's te zien: "A sparkle of Dani's world". Love Danielle

donderdag 6 juli 2017

Watch your thoughts, your thoughts become your words.
Watch your words, your words become your actions.
Watch your actions, your actions become who you are!

Dinsdag 4 juli 2017 had mijn dochter haar eindvoorstelling 1e jaars dans en theater en wat was het een feest om daar bij te zijn. Zoveel talent en zoveel plezier...dat is toch wat school moet zijn! Een opleiding waar ze elke dag met plezier naar toe gaat, ook al is het 1 1/2 uur reizen om in Haarlem te komen. 
Dat is wat een moederhart blij maakt :).


Het zijn niet mijn beste foto's en filmpjes, maar daar waren de omstandigheden dit keer naar. Ik hoop dat ik jullie een korte impressie kan geven van de glimlach die deze avond op mijn gezicht toverde...alle docenten, leerlingen en iedereen die eraan meewerkten kunnen super trots op zichzelf zijn.

It's gone by noon
gotta get up...Gotta get up...Gotta get up
(dance)





Het jongetje dat alles goed zou maken.
Theater

Lidwien Meeus ik ben trots op je wat je hebt neergezet met deze leerlingen...want dat mag ook wel eens gezegd worden tegen een docent!












Bend or Burst
De een staat boven de ander: Laat je dat toe?..Vind je dat fijn?..of maakt het je boos?..
Dance




Kuro to Shiro
Dance








Bedankt  De toneelschuur dat je jong talent een podium biedt.
https://www.toneelschuur.nl/

Love Danielle 

** mijn excuus voor de opgebroken filmpjes, ik zal mij verdiepen om dit anders te kunnen presenteren aan jullie :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten