"We can not achieve our wildest dreams by remaining who we are"
Al heel lang speelde het idee door mijn hoofd om een blog te beginnen van mijn reisavonturen.
Reizen is een grote passie van mij en ik neem mijn herinneringen graag mee met me terug door ze vast te leggen op foto of film.

Als moeder van 3 en een hond in een niet standaard gezin vol humor en gekkigheid, maak je altijd wel wat mee.

Naast reizen, zijn we gek op cultuur en kunst en de wilde avonturen van onze hond Lola (My name is Lola).

Dus voor diegene die er al zolang naar verlangd hebben om mijn avonturen (en ook die van Lola) te lezen en foto's te zien: "A sparkle of Dani's world". Love Danielle

dinsdag 18 juli 2017

You should do that thing you said you were going to do,
before you got tired,
and super busy,
then pretty much forgot.
(you really should.)..so I did today!! Spending time with friends :)

Het is zo belangrijk om tijd vrij te maken voor vrienden, want voor je het weet is er zo weer een week voorbij. Ken je dat gevoel? 
Ik wel...

Afbeeldingsresultaat voor de toog koog a d zaanAfbeeldingsresultaat voor de toog koog a d zaan

Dus vandaag gezellig met vrienden afgesproken en geluncht aan het water bij De Toog in Koog aan de Zaan. Het eten is er heerlijk en betaalbaar, het personeel is vriendelijk en de wind waait heerlijk door je haren.
https://www.eetcafedetoog.nl/


Om vervolgens nog lekker de benen te strekken in de Zaanse schans...en oh wat voel je je dan een tourist!, maar zo leuk om te doen.
https://www.dezaanseschans.nl/

  





So I hope you had a lovely day too :)
Thanks dear friends that you make me smile today.

Love Danielle

(dubbel klik op de foto om ze uit te vergroten)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten