"We can not achieve our wildest dreams by remaining who we are"
Al heel lang speelde het idee door mijn hoofd om een blog te beginnen van mijn reisavonturen.
Reizen is een grote passie van mij en ik neem mijn herinneringen graag mee met me terug door ze vast te leggen op foto of film.

Als moeder van 3 en een hond in een niet standaard gezin vol humor en gekkigheid, maak je altijd wel wat mee.

Naast reizen, zijn we gek op cultuur en kunst en de wilde avonturen van onze hond Lola (My name is Lola).

Dus voor diegene die er al zolang naar verlangd hebben om mijn avonturen (en ook die van Lola) te lezen en foto's te zien: "A sparkle of Dani's world". Love Danielle

dinsdag 11 juli 2017

Afbeeldingsresultaat voor De zomer in het hoofd tekst


Mijn naam is Lola ...en vandaag besloot ik dat die lekkere smeurie op de grond wel als parfummetje wilde hebben op mijn vacht....
OHHhhh daar kan ik zo van genieten!

Jullie zien dat ik mijn stoere romper weer draag...dat avontuur dat ik mijn hechtingen eruit heb geknabbeld en mijn ontspannen bad in de sloot had genomen....tja dat heeft wel wat infecties veroorzaakt. Ik heb keurig mijn anti-biotica elke dag genomen, maar dat mocht niet baten. Nu moet ik dus weer allemaal pilletjes nemen. Dat vind ik niet erg hoor!, mijn baas verstopt ze in een lekker worstje en dan is het best te doen.

Ik heb vandaag weer heelijk rondgerend. Ik mocht vanwege van mijn ontstekingen niet in de sloot. Daar heb ik me natuurlijk aangehouden.......TOT DAT.......

 ja wat zal ik zeggen....lak aan de regels had, negeer je hoofd en volg je hart....hmmm zoiets. Afijn ik zag dus weer een heerlijke moddersloot waar ik nog nooit in was geweest.....en liet me gaan. En hoe hard mijn baas ook riep...helaas, het was even ME time!  En ohhh wat rook ik weer heerlijk toen ik eruit kwam :)

En voordat mijn baas me te pakken kreeg, zag ik een eend en dacht....die is van mij! Zie  je mij daar in de foto, dat zwarte stipje in het water?!! Ik ben in de ene sloot gesprongen, door een ondergrondse rioolbuis gegaan en kwam in de volgende sloot terecht. Ik heb een heel eind gezwommen, maar de eend was sneller. Beetje jammer vond ik dat. Ik ben nog door een half moeras gezwommen, want ik moest en zou die eend vinden. Mijn baas was achter me aangegaan door het hoge gras en moeras ... She was not amused.......

Ach ik heb weer een nieuw avontuur beleefd vandaag, ook al vond ik die koude tuinslag niet zo leuk bij thuiskomst. Wat is dat toch met mensen dat ze die heerlijke geur met kroos-glitters van hun dieren willen afspoelen....laat ons toch lekker!

Love Danielle

1 opmerking:

  1. Hoi allemaal,
    Mensen vragen zich af waar ze hun reactie kunnen achterlaten...hier dus!!
    Laat wat van je horen dat vind ik heel leuk :)
    Love Danielle

    BeantwoordenVerwijderen