"We can not achieve our wildest dreams by remaining who we are"
Al heel lang speelde het idee door mijn hoofd om een blog te beginnen van mijn reisavonturen.
Reizen is een grote passie van mij en ik neem mijn herinneringen graag mee met me terug door ze vast te leggen op foto of film.

Als moeder van 3 en een hond in een niet standaard gezin vol humor en gekkigheid, maak je altijd wel wat mee.

Naast reizen, zijn we gek op cultuur en kunst en de wilde avonturen van onze hond Lola (My name is Lola).

Dus voor diegene die er al zolang naar verlangd hebben om mijn avonturen (en ook die van Lola) te lezen en foto's te zien: "A sparkle of Dani's world". Love Danielle

vrijdag 14 juli 2017

"SHE LEAVES A LITTLE SPARKLE WHEREVER SHE GOES"
My name is Lola....



Tja..het feit dat ik weer op je beeldscherm verschijn betekend dat ik weer een little sparkle in mijn baas haar leven heb achtergelaten ........



Hmmm waar zal ik eens beginnen... Ik had mezelf voorbeeldig gedragen de gehele dag, keurig geluisterd en geen gekke dingen uitgehaald. Dat vond ik heel stoer van mezelf.
Maar.....toen ik Indi binnen hoorde komen door de poort met haar fiets, zag ik mijn kans schoon. Ze probeerde nog met haar fiets te voorkomen dat ik de poort uitglipte, maar ik zag nog net een gaatje waar ik als een aal mezelf doorheen kon wurmen :)  En toen was ik een freebird op weg naar mijn nieuwe avontuur!!


Ik ben de gehele buurt door gestormd, maar mijn bazen  kwamen we niet achterna? Mhh toen ben ik gaan rondhangen bij een meneer met nog twee honden. Ik wilde spelen..huppelde heen en weer en riep ze met een blafblaf....dat vond die meneer niet leuk. Hij begon met zijn touw naar me te zwieren...
Toen opeens kwam wel mijn vrouwelijke baas in actie, want daarvoor had ze gewoon op hoek mij steeds in de gaten gehouden. Ze stond op mij te wachten...dat had ik wel door. Maar ohhh nou werd het helemaal een leuk spelletje :) :)  een man die met een touw zwiert, mijn vrouwelijke baas die mij probeert te vangen en honden die met me spelen...FEEST!!

Althans dat dacht ik...ik heb heel wat straten rond gesprint, vele tuintjes bekeken, maar uiteindelijk zag ik dat mijn vrouwelijke baas en Indi zich opsplitsten. Toen werd het tricky en verloor ik het spel...ik werd gevangen......door Indi.
Ze nam mij mee naar huis. Nou was zij al niet erg blij met het spel dat we gespeeld hadden.... (ik snap dat niet, want ze had gewonnen), maar mijn mannelijke baas was al helemaal niet blij...

Ik moest zomaar voor straf in mijn mand?!! Snap jij dat nou?!! 


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Dat heb ik maar gedaan, maar ik snap er niks van. 
We hadden toch leuk gespeeld met zijn allen?


'Avonds heeft mijn mannelijke baas me toch maar weer uitgelaten en besloten dat we eens flink moesten trainen...ehhh in luisteren. Dus met een heerlijke pot met worst en de logeerlijn zijn we flink aan de bak gegaan op de velden waar wij wonen. Op de terugweg naar huis kwam mijn mannelijke baas iemand tegen en begon een heel gesprek met hem.....dat was mijn kans. 
De pot met worst was op dus wat had ik te verliezen :)  Dus heb ik mij heerlijk uitgeleefd op de logeerlijn en mijn tanden aangescherpt! Wat het paard nog nooit gelukt is, is mij wel gelukt...in tweeën!!

Mijn mannelijke baas had niks door en liep rustig met mij naar huis. Ik zei natuurlijk niks...hihi...
Thuis was hij verwonderd hoe de logeerlijn toch in tweeën kon zijn en flink toegetakeld was.
Ik was heel blond op dat moment ;) , maar helaas is mijn vrouwelijke baas niet zo blond en hielp hem het mysterie op te lossen. Oefff....



Nou lijkt het erop dat ik altijd heel ondeugend ben en niet luister. Dat is niet zo, maar soms krijg ik de wind in mijn neus en dan...voel ik me een freebird op zoek naar een nieuw avontuur.

Jullie hebben toch ook wel eens kattenkwaad uitgehaald toen jullie jong waren?!! nou dan...


Lieve Lola,
You make me Smile everyday
Thank you!

Love Danielle













Geen opmerkingen:

Een reactie posten