"We can not achieve our wildest dreams by remaining who we are"
Al heel lang speelde het idee door mijn hoofd om een blog te beginnen van mijn reisavonturen.
Reizen is een grote passie van mij en ik neem mijn herinneringen graag mee met me terug door ze vast te leggen op foto of film.

Als moeder van 3 en een hond in een niet standaard gezin vol humor en gekkigheid, maak je altijd wel wat mee.

Naast reizen, zijn we gek op cultuur en kunst en de wilde avonturen van onze hond Lola (My name is Lola).

Dus voor diegene die er al zolang naar verlangd hebben om mijn avonturen (en ook die van Lola) te lezen en foto's te zien: "A sparkle of Dani's world". Love Danielle

zondag 23 juli 2017


Afbeeldingsresultaat voor schuldig tot het tegendeel bewezen is teksten

Mijn huisgenoot Indi vroeg zich af hoe de veertjes van haar dromenvanger er toch zo aangevreten uitzagen....ze had hem aan de waslijn gehangen om te luchten. Mhh, tja..ehhhhh......
Geen tafel is mij te hoog en zoals je op de foto ziet ben ik weer eens betrapt en is er hier in huis weer een mysterie opgelost. Nu snappen mijn huisgenoten waar die veertjes onder aan mijn kin vandaan kwamen....ik moet er toch eens aan gaan werken om mijn sporen beter uit te wissen! Now I am so BUSTED.



Verder heb ik heerlijk met mijn vriend Max gespeeld en me keurig gedragen, totdat.....
Ik toch weer die geweldig rioolbuis in de gaten kreeg en een eend...tja ehhh toen was ik het even kwijt. Kan gebeuren toch?!!
Het goede nieuws is dat ik redelijk snel door had dat mijn baas mij riep...JAJA het wordt nog eens wat met mij :)

 Nieuwste filmpje op: https://youtu.be/NVSIRgzOxpY  

Klik op de link om het filmpje te kunnen zien.

 
Thuis kreeg ik een heel leuk nieuw speeltje als beloning voor mijn goede gedrag.  Ik vond hem geweldig en ik heb er eens flink mijn tanden in gezet.  Binnen twee minuten was dit het resultaat..tja de kwaliteit van tegenwoordig of heb ik gewoon te scherpe tanden? Mijn baas heeft de leverancier opgebeld of dit de bedoeling is binnen twee minuten......ze lieten nog van zich horen. Ik vind hem nog steeds heerlijk dat speeltje dus voor mij kan het de pret niet drukken.

 Lieve Lola,


Love Danielle

** Ik zag dat al mijn filmpjes zijn verdwenen op mijn blog en er alleen een wit vlak te zien is. Ik weet niet waarom dit is, maar ik ga de filmpjes via mijn youtube-kanaal op mijn blog zetten. Ik ben er mee bezig :) duurt even!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten