"We can not achieve our wildest dreams by remaining who we are"
Al heel lang speelde het idee door mijn hoofd om een blog te beginnen van mijn reisavonturen.
Reizen is een grote passie van mij en ik neem mijn herinneringen graag mee met me terug door ze vast te leggen op foto of film.

Als moeder van 3 en een hond in een niet standaard gezin vol humor en gekkigheid, maak je altijd wel wat mee.

Naast reizen, zijn we gek op cultuur en kunst en de wilde avonturen van onze hond Lola (My name is Lola).

Dus voor diegene die er al zolang naar verlangd hebben om mijn avonturen (en ook die van Lola) te lezen en foto's te zien: "A sparkle of Dani's world". Love Danielle

zondag 25 juni 2017

"What ever you decide to do, make sure it makes you happy."


Reuring is een ieder jaar terugkerend internationaal zomerfestival in Purmerend met muziek en theater. Al moet ik bekennen dat mijn fijnste herinneringen uitgaan naar de Reuring van vroeger toen je nog met je picknickkleed en je eigen meegebrachte goodies jezelf liet entertainen door theater en muziek. Voor mijn gevoel was het toen meer het feest van het volk en toegankelijk voor iedereen.
Vandaag de dag moet de organisatie zich meer commercieel opstellen om het nog mogelijk te maken.
Zelf gebrachte goodies zijn uit den boze en je bent verplicht je drank en versnapering te halen bij de overheerlijke goodies van de foodtrucks. Dus het is niet meer voor iedere portemonnee haalbaar. Desalniettemin blijft het een leuk zomerfestival met een gevarieerd programma.



Als eerste bezocht ik de voorstelling Pelat van de Spaanse Joan Catalá. Het is een prachtige 45 minuten durende pure en stille voorstelling die dans, theater en circus combineert. Het is bewonderenswaardig hoe Catalá met minimale middelen als een houten paal en een emmer , je steeds meer betrokken krijgt in de omtrek van zijn cirkel. Hij weet met stiltes, mimiek en minimale middelen verwachtingen en spontane interacties te creëren met het publiek. Zo zie je maar weer, ook al spreken we allen een andere taal, we begrijpen elkaar uiteindelijk allemaal.


Ik heb de filmpjes moeten inkorten vanwege reglementen in blogspot...veel kijkplezier! Een korte impressie van de voorstelling Pelat.

De liefde van een tante gaat ver.....maar tja als je maar lol hebt!



De rest van de avond heb ik genoten van de muziek van tribute bands TOTO, David Bowie, Prince en Lisa Loïs die Adele liet horen.  Daarna op het fietsje naar huis met mooie liedjes in mijn hoofd.....

Love Danielle


Geen opmerkingen:

Een reactie posten