"We can not achieve our wildest dreams by remaining who we are"
Al heel lang speelde het idee door mijn hoofd om een blog te beginnen van mijn reisavonturen.
Reizen is een grote passie van mij en ik neem mijn herinneringen graag mee met me terug door ze vast te leggen op foto of film.

Als moeder van 3 en een hond in een niet standaard gezin vol humor en gekkigheid, maak je altijd wel wat mee.

Naast reizen, zijn we gek op cultuur en kunst en de wilde avonturen van onze hond Lola (My name is Lola).

Dus voor diegene die er al zolang naar verlangd hebben om mijn avonturen (en ook die van Lola) te lezen en foto's te zien: "A sparkle of Dani's world". Love Danielle

donderdag 22 juni 2017


DON'T MAKE LIFE PERFECT, MAKE IT INTERESTING

Ik heb nu 3 blogs gewijd aan mijn trip aan Polen en heb de behoefte om even over iets anders dan Auschwitz te bloggen. Uiteraard komt er nog een vervolg van Auschwitz Part 3, maar er zijn ook nog zulke leuke andere dingen om met jullie te delen. En ik had even een vrolijke noot nodig na al die zware verhalen van Auschwitz.  Jullie ook?
En wat is er niet leuker dan mijn bezoek aan het museum Jan van der Togt in Amstelveen met jullie te delen.

Ik was getipt dat er een prachtige expositie was van Micky Hoogendijk, die wij allen kennen als de ex van Adam Curry. Het museum biedt veel van de eigen kunst van meneer van der Togt (zie foto's), maar ik moet eerlijk bekennen dat ik heel blij werd van de expositie van Micky Hoogendijk. In één woord "Prachtig".
Haar unieke stijl van fotografie brachten mij in verwondering. De serie fotografische uitbeeldingen van hoe zij haar huwelijk heeft ervaren is interessant om te zien en tegelijkertijd confronterend en herkenbaar. De emoties die je in elke relatie tegenkomt wordt prachtig op een Micky Hoogendijks manier weergegeven. De film, die zij heeft gemaakt over haar project, is te zien in de filmzaal en ik heb nooit geweten dat ze zo'n prachtige stem heeft. Daarnaast was ik verrast dat ze in Austin Texas USA woont.....Ik heb haar niet gezien toen ik daar was in december :) 

Ik ben nog steeds aan het worstelen en spelen met het blog en zijn techniek en snap af en toe (eigenlijk heel veel!!) niet waarom de computer doet wat hij doet. Soms pakt het verrassend uit en doet de computer iets wat ik heel leuk vindt, maar geen flauw idee heb hoe ik dat gedaan heb. En soms ..tja die kun je zelf wel invullen. Toch blijf ik nieuwe dingen ontdekken en hou ik de motivatie om door te gaan door jullie motiverende berichten die ik ontvang...THANKS!!

Veel plezier...Love Danielle.

















 En als je gaat...heel veel plezier en check het boek van Micky Hoogendijk in de winkel van het museum. 
Met de museumjaarkaart kun je gratis naar binnen en parkeren kun je in de buurt (gratis).

Ben je na het lezen van mijn blog geïnteresseerd geraakt in het museum, bezoek de website: https://www.jvdtogt.nl/



Geen opmerkingen:

Een reactie posten