"We can not achieve our wildest dreams by remaining who we are"
Al heel lang speelde het idee door mijn hoofd om een blog te beginnen van mijn reisavonturen.
Reizen is een grote passie van mij en ik neem mijn herinneringen graag mee met me terug door ze vast te leggen op foto of film.

Als moeder van 3 en een hond in een niet standaard gezin vol humor en gekkigheid, maak je altijd wel wat mee.

Naast reizen, zijn we gek op cultuur en kunst en de wilde avonturen van onze hond Lola (My name is Lola).

Dus voor diegene die er al zolang naar verlangd hebben om mijn avonturen (en ook die van Lola) te lezen en foto's te zien: "A sparkle of Dani's world". Love Danielle

zaterdag 10 juni 2017

Oefff zo'n blog schrijven is best een dingetje! Het doet me heel erg denken aan toen ik mijn afstudeerscriptie aan het schrijven was: "Mijn Beer en ik".  Het gehele schrijf- en creatieve proces is een ontdekkingsreis op zich met veel frustratie, waarin je denkt "ik stop", tot blijde momenten als je met vrienden brainstormd over wat je wilt en hoe dat wellicht mogelijk is. Zeker is één ding, wat ik wil is er nog niet op de markt, maar hoe ik kom tot het eindresultaat waar ik in geloof, zal een uitdaging worden. 
Ik vind het leuk om jullie als lezers ook daarin mee te nemen, want ik ben vast niet de enigste die er tegenaan loopt dat de computer maar niet doet wat ik wil en het mij een raadsel is waarom hij doet wat hij doet!

"Smiling is one of the highest forms of meditation"

Dus schouders eronder en gaande weg met het maken van meer Blogs groeien naar wat je wilt bereiken en heel veel leren van het grafische proces en computers. Veel leesplezier en een fijn weekend!   Love Danielle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten