"We can not achieve our wildest dreams by remaining who we are"
Al heel lang speelde het idee door mijn hoofd om een blog te beginnen van mijn reisavonturen.
Reizen is een grote passie van mij en ik neem mijn herinneringen graag mee met me terug door ze vast te leggen op foto of film.

Als moeder van 3 en een hond in een niet standaard gezin vol humor en gekkigheid, maak je altijd wel wat mee.

Naast reizen, zijn we gek op cultuur en kunst en de wilde avonturen van onze hond Lola (My name is Lola).

Dus voor diegene die er al zolang naar verlangd hebben om mijn avonturen (en ook die van Lola) te lezen en foto's te zien: "A sparkle of Dani's world". Love Danielle

maandag 27 november 2017

My name is Lola…..



Good friends
are like
stars….
You don’t always see
them, but you know
they are
always
there
althans dat hoopte ik vanochtend J


Ik weet dat het regent en regent in Nederland de laatste tijd, maar niemand is nog gesmolten van een beetje regen op zijn vacht.
Ik zit daar vanochtend te wachten en te wachten….en te wachten….maar niemand, maar dan ook niemand verschijnt!! Wat is dat nou jongens, er moet toch gespeeld, gerend en gezwiert worden???

Na een tijdje was ik dat wachten wel zat en net toen ik besloten had de handdoek in de ring te gooien…wat denk je?!! Kwam daar een onbekende aan en dus heb ik me netjes voorgesteld, overlegt of hij dan wilde spelen. Nou dat heben we gedaan, want hij was wit voor ons spel en erna….juist dat kun je zelf invullen J

Zo zie je maar weer…dat wachten en geduld hebben soms best wel loont!!


Trouwens het is me al een paar keer overkomen dat een politieauto me achtervolgt…
Loop ik daar rustig mijn ding te doen (netjes aan de lijn) komt de politieauto naast me rijden, rijdt hij door en stopt verderop ( kijkt in zijn spiegels naar mij?). Dan rijdt hij in zijn achteruit langs me heen en stopt verderop. Kijkt weer naar mij? Dan rijdt hij weer langs me heen en rijdt verder.

De eerste keer dacht ik nog: “dat kan”. Maar ik heb het nu al een paar keer meegemaakt en ga ik het verdacht vinden.  Zijn er weer mensen in de buurt die geklaagd hebben?!! Er zijn namelijk nog meer honden in de buurt die blaffen en heel vaak ben ik dat dus niet. Laatst kwam er ook iemand klagen…lag ik rustig in mijn mand te slapen. Het moet toch niet erger worden! Hoezo vooroordelen over mijn uiterlijk en mijn Dobermann naam!!
Maar afijn de politie rijdt altijd door en spreekt ons niet aan, want tja ik gedraag me tenslotte netjes en doe mijn best. Maar het blijft vreemd!! Wat vinden jullie?


Trouwens mijn nieuwe Julius K9…stoer he!!


If “plan A” didn’t work.
The alphabet has 25 more letters!
Stay Cool J


 Love Danielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten