"We can not achieve our wildest dreams by remaining who we are"
Al heel lang speelde het idee door mijn hoofd om een blog te beginnen van mijn reisavonturen.
Reizen is een grote passie van mij en ik neem mijn herinneringen graag mee met me terug door ze vast te leggen op foto of film.

Als moeder van 3 en een hond in een niet standaard gezin vol humor en gekkigheid, maak je altijd wel wat mee.

Naast reizen, zijn we gek op cultuur en kunst en de wilde avonturen van onze hond Lola (My name is Lola).

Dus voor diegene die er al zolang naar verlangd hebben om mijn avonturen (en ook die van Lola) te lezen en foto's te zien: "A sparkle of Dani's world". Love Danielle

donderdag 9 november 2017

My name is Lola…..



Smile a little more
Regret a little less……


Maandag was weer zo’n dag…onrustig en onvoorspelbaar.

Vol enthousiasme ging ik met mijn baas  de auto in om naar Sjors te gaan van El Perro Cazador..althans dat dacht ik. De weg erheen klopte, het adres klopte en Sjors was er ook, maar dat was het wel zo’n beetje. Niets vermoedend was ik weggelokt uit mijn heerlijke warme bench naar de vuurwerktraining van Bas. Hoe haalde mijn baas het in zijn hoofd!


Ik wandelde op mijn gemak het terrein van El Perro Cazador op en ook was daar mijn vriend Harry.  Nou wat wil ik nog meer dacht ik nog: “lekker spelen met Harry en koekjes krijgen als beloning”. Tja, hoe moeilijk kan de avond zijn. 

Juist met die gedachte ging ik dus de mist in.

We werden naar een grasveldje gebracht, ik en nog 3 anderen, en daar mochten we wat rond rennen. Heerlijk, dacht ik nog: “ vrijheid”. Er werden wat sterretjes opgestoken en blondie als ik was had ik niks door. Die sterretjes waren ook nog wel gezellig, ook al was er niemand jarig en ook de taart bleef uit. Maar toen..Sodejanhen!!! Bommen en granaten!! Ze gingen gewoon rotjes afsteken. Zijn ze niet goed wijs. Ik rende naar het hek en zette mijn kont er tegenaan. Ik probeerde nog via het hek weg te sluipen, maar er was geen vluchten aan. Nog meer rotjes en lichtjes…



Wat is hier aan de hand? Is de hel losgebroken? Waar is mijn baas en waarom red hij mij niet?

Stond mijn baas daar gewoon leuk te lachen met iedereen!  Ik had het niet meer en in mijn stress rende ik naar mijn baas. Kroop tussen zijn benen en hoopte dat hij mij zou beschermen. Hij klopte wat op mijn hoofd en daar bleef het bij. Wat heb ik nou aan zo’n baas!

Gelukkig komt aan alles een einde en mochten we uiteindelijk naar huis. Mijn vriend Harry vond het vuurwerk niet zo spannend als ik.  Nou , ik was blij dat ik weer de auto in mocht en richting huis reed. En waar ik anders nooit zo voor te paaien ben, mocht nu wel. Alle huisgenoten mochten me knuffelen, me dicht tegen hen aanhouden en heerlijk tegen me aankruipen…Wat een avond!



En wat denk je: Ik moet nog 9 keer naar vuurwerk training. Hoe halen ze het in hun hoofd!
Maar tja wat voor keuze heb ik?!! Ze noemen het een hondenleven.

De jacht naar...? En de geluiden die Lola maakt als ze het hol ingaat met haar snuit...

De volgende dag mocht ik heel relaxed mijn ding weer doen op het grasveld…de jacht op …? Ach, het leven is zo slecht nog niet. Gewoon niet denken aan volgende week maandag. Misschien moet ik dan maar zeggen dat ik buikpijn heb en niet naar de vuurwerktraining kan. Zouden ze daar intrappen denk je?


Let
Love
Rule


Love Danielle

** klik op de foto om hem beter te kunnen bekijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten