"We can not achieve our wildest dreams by remaining who we are"
Al heel lang speelde het idee door mijn hoofd om een blog te beginnen van mijn reisavonturen.
Reizen is een grote passie van mij en ik neem mijn herinneringen graag mee met me terug door ze vast te leggen op foto of film.

Als moeder van 3 en een hond in een niet standaard gezin vol humor en gekkigheid, maak je altijd wel wat mee.

Naast reizen, zijn we gek op cultuur en kunst en de wilde avonturen van onze hond Lola (My name is Lola).

Dus voor diegene die er al zolang naar verlangd hebben om mijn avonturen (en ook die van Lola) te lezen en foto's te zien: "A sparkle of Dani's world". Love Danielle

donderdag 2 november 2017

My name is Lola…



Dat wat je op je pad tegenkomt, heeft je vast iets te zeggen..


Hondenlogica…

Mijn bazin was in de tuin aan het werk, de takken vielen naar beneden en die sleepte ik verder door de tuin. Op zich niks mis mee dacht ik zo.  Toch?



De bazin wiedde het onkruid, gooide dat in een emmer , ik haalde de grote grasstukken er weer uit en sleepte dat weer door de tuin. Ik dacht mijn baas te helpen door ervoor te zorgen dat de emmer niet zo vol raakte, maar zij dacht daar toch wat anders over. Snap jij dat nou?!! Ik niet.



En dan nog wat! Terwijl zij bezig was onkruid te wieden, dacht ik haar gezelschap te houden en dicht in haar buurt een kuil te spitten. Duwt ze me weg! Tja , er kwam redelijk wat modder in haar gezicht en op haar andere ledematen, maar waar doet ze moeilijk over. Ik zie mijn jongere huisgenoten regelmatig met een moddermasker op hun gezicht door het huis lopen…Dat is toch hetzelfde! Nou ja, na een paar pogingen om mijn kuil toch dieper te krijgen en heel wat duwtjes tegen mijn kont gevoeld te hebben, ben ik maar weggegaan. Mensen snappen de hondenlogica gewoon niet meer vandaag de dag!


Leer waardoor je stilstaat, maar ook waardoor je vooruitgaat.



Love Danielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten